XMAR2645 Marketing of Financial Services

School of Business Administration in Karvina
Summer 2012
Extent and Intensity
0/0. 3 credit(s).
Guaranteed by
doc. Ing. Emanuel Šustek, CSc.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Seznámit studenty se specifickými problémy marketingu služeb finančního sektoru. Předmět upřesňuje specifika finanční služby a marketingového mixu ve finančních službách-7P. Pozornost je také věnována chování zákazníků, segmentaci finančního trhu, marketingovému výzkumu, tvorbě marketingové strategie a problematice budování dlouhodobých a vzájemně prospěšných vztahů se zákazníky - CRM.
Syllabus (in Czech)

  • 1. Úloha marketingu ve finančních službách
    2. Chování zákazníků a segmentace finančního trhu
    3. Produkt - finanční služba
    4. Marketing platebních karet
    5. Cenová tvorba ve finančních službách
    6. Distribuce finančních služeb a materiální prostředí finanční pobočky
    7. Marketingová komunikace v oblasti finančních služeb - 1. část
    8. Marketingová komunikace v oblasti finančních služeb - 2. část
    9. Lidský faktor ve finančních službách
    10. Procesy v oblasti finančních služeb
    11. Marketingové plánování a strategie v oblasti finančních služeb
    12. Marketingový výzkum finančních služeb
    13. Aktivní vztah k finanční klientele - CRM
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course can also be completed outside the examination period.

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2012/XMAR2645