OPF:XMAR2645 Marketing of Financial Service - Course Information
XMAR2645 Marketing of Financial Services
School of Business Administration in KarvinaSummer 2012
- Extent and Intensity
- 0/0. 3 credit(s).
- Guaranteed by
- doc. Ing. Emanuel Šustek, CSc.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Seznámit studenty se specifickými problémy marketingu služeb finančního sektoru. Předmět upřesňuje specifika finanční služby a marketingového mixu ve finančních službách-7P. Pozornost je také věnována chování zákazníků, segmentaci finančního trhu, marketingovému výzkumu, tvorbě marketingové strategie a problematice budování dlouhodobých a vzájemně prospěšných vztahů se zákazníky - CRM.
- Syllabus (in Czech)
1. Úloha marketingu ve finančních službách
2. Chování zákazníků a segmentace finančního trhu
3. Produkt - finanční služba
4. Marketing platebních karet
5. Cenová tvorba ve finančních službách
6. Distribuce finančních služeb a materiální prostředí finanční pobočky
7. Marketingová komunikace v oblasti finančních služeb - 1. část
8. Marketingová komunikace v oblasti finančních služeb - 2. část
9. Lidský faktor ve finančních službách
10. Procesy v oblasti finančních služeb
11. Marketingové plánování a strategie v oblasti finančních služeb
12. Marketingový výzkum finančních služeb
13. Aktivní vztah k finanční klientele - CRM
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2012/XMAR2645