PEMBKMKV Marketingový výzkum

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
léto 2020
Rozsah
16/0/0. Přednáška 16 HOD/SEM. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
Garance
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Předpoklady
FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(K) && ( MARBAMAR Marketing || MARBEMAR Marketing || MARBKMAR Marketing || MARBPMAR Marketing || PEMBAMAG Marketing || PEMBAMAR Marketing || PEMBEMAR Marketing || PEMBKMAG Marketing || PEMBKMAR Marketing || PEMBKMKT Marketing || PEMBPMAG Marketing || PEMBPMAR Marketing || PEMBPMKT Marketing )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 111 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/111, pouze zareg.: 0/111
Mateřské obory/plány
Osnova
  • 1. Charakteristika marketingového výzkumu
  • 2. Proces marketingového výzkumu
  • 3. Metody a techniky marketingového výzkumu
  • 4. Aplikovaný marketingový výzkum v marketingovém mixu
  • 5. Digitální marketingový výzkum
  • 6. Využití matematicko-statistických metod v marketingovém výzkumu
Literatura
    povinná literatura
  • MALHOTRA, N K, D NUNAN a D F BIRKS. Marketing Research: an applied approach. New York: Pearson, 2017. ISBN 978-1-292-10312-9. info
  • KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2015. ISBN 80-247-0966-X. info
    doporučená literatura
  • BELK, R. W., KOZINETS, R. V. a E. FISCHER, 2013. Qualitative consumer & marketing research. London: SAGE. ISBN 9780857027665.
  • TAHAL, R. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2017. info
Výukové metody
Zpracování seminární práce ve formě projektu marketingového výzkumu (40% hodnocení), písemný zápočtový test (60% hodnocení).
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2022, léto 2023, léto 2024.