OPF:KCJKE019S Business Assignments (Case Stu - Course Information
KCJKE019S Business Assignments (Case Studies)
School of Business Administration in KarvinaWinter 2008
- Extent and Intensity
- 0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Ing. Pavel Brunda (lecturer)
- Guaranteed by
- Mgr. Ing. Pavel Brunda
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Business Economics in Trade and Services (programme OPF, B_EKOMAN)
- Marketing and Management (programme OPF, B_EKOMAN)
- Course objectives (in Czech)
- Úroveň - B 2.2 - C 1.1 pokročilí Předmět obsahuje pět mezinárodních případových studií. Cílem těchto studií je umožnit studentům na úrovni B2 až C1 seznámit se s podnikatelskou problematikou, přičemž si posluchači zdokonalí plynulost ve všech jazykových dovednostech, tj. mluvení, poslechu, čtení a psaní. Metoda případových studií byla vybrána, protože umožní studentům účastnit se přímo řešení vlastních problémů. Studenti představují a obhajují své myšlenky v cizím jazyce, jsou nuceni v něm přemýšlet, výuka není orientována na jazyk ale na věcnou stránku problému, studenti přebírají zodpovědnost za učení. Cílem předmětu tedy je zdokonalení jazykových dovedností v kontextu odborných problémů.
- Syllabus (in Czech)
- Předmět se skládá z přednášek a pěti případových studií. Během semestru proběhnou tři ústní testy, kdy na základě probraných studií probíhá vyjednávání. Každá studie probíhá v těchto krocích:
" teoretický úvod do problematiky vyjednávání
" praktická aplikace teoretických poznatků na konkrétní případové studií
" definice skrytých rysů studie
" analýza dat
" návrh alternativních řešení
" definice relevantních kritérií pro rozhodování
" výběr možnosti na základě daných kritérií
" jednání
" zpětná vazba
Obsah předmětu:
1. Způsob vyjednávání - úvod do problematiky vyjednávání
2. Kulturní povědomí v mezinárodním obchodním styku
3. Vyjednávací styly, obchodní zvyklosti v různých kulturách
4. Navázání obchodního kontaktu, zakládání firem v mezinárodním prostředí
5. Řešení konfliktů a jejich prevence v případě porušení smlouvy
6. Project management a team management v zahraniční firmě
- Předmět se skládá z přednášek a pěti případových studií. Během semestru proběhnou tři ústní testy, kdy na základě probraných studií probíhá vyjednávání. Každá studie probíhá v těchto krocích:
- Literature
- required literature
- RODGERS, D. Business Communication, International Case Studies in English. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. info
- RODGERS, D. English for International Negotiations. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. info
- CHRISTOPHER, S. L. Case Studies in International Management. New Jersey: Prentice Hall, 1995. ISBN 0-13-119298-1. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 3 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (Winter 2008, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/winter2008/KCJKE019S