PEMBAEMA E-marketing

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2016
Rozsah
2/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti E-marketingu s důrazem na nové přístupy marketingu, které se objevují s rozvojem technologií, představit procesy a metody, které praktici v současném rychle se měnícím prostředí digitálních technologií využívají a poukázat nejen účinnost těchto aktivit, ale také na jejich důležitost jako komplementární součást tradičních marketingových nástrojů.
Osnova
  • Struktura předmětu:
    1. Úvod do E-marketingu, vymezení základních pojmů
    2. Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí.
    3. Cenové strategie a taktiky v rámci E-marketingu
    4. Vytváření produktových ekosystémů
    5. Vybrané online nástroje marketingové komunikace
    6. Proces akvizice zákazníka na internetu
    7. Mobilní marketing
    8. Prezentace firmy pomocí webové stránky
    9. Sociální média a zapojení online zákazníka
    10. Vytvoření a správa firemního profilu na sociální síti
    11. Analýza zákazníka a marketingový výzkum na internetu
    12. Řízení vztahů se zákazníky online
    13. Komplexní tvorba online marketingových kampaní
Literatura
    povinná literatura
  • CHAFFEY, D. a P. R. SMITH. . Emarketing exellence: Planing and optimizing your digital marketing. Abingdon: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-53335-5. info
  • STOKES, R. eMarketing: The essential guide to online marketing. Quirk eMarketing. 2013. ISBN 978-0-620-56515-8. info
Výukové metody
Individuální konzultace
Demonstrace dovedností
Seminární výuka
Samostudium studentů
Metody hodnocení
Známkou
Písemná zkouška
Informace učitele
Vypracování a obhajoba seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy. 50% účast na seminářích.
Vypracování seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy. Kontrola seminární práce před zkouškou vyučujícím. Písemná zkouška pro ověření znalostí z celého rozsahu předmětu.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2017, zima 2018.