PEMNASMR Strategic Marketing

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2016
Rozsah
2/1/0. 6 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Literatura
    povinná literatura
  • KOTLER, P. and K. L. LANE. Marketing Management. Boston: Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75336-0. info
  • MOORADIAN, T. A. Strategic Marketing. Williamburg: Good Dog Publishing, 2012. ISBN 978-0990542704. info
    doporučená literatura
  • BUTTLE, F. Customer Relationship Management: concepts and technologies. Amsterdam: Elsevier, 2009. ISBN 978-1-85617-522-7. info
  • WILSON, R. M. S. and C. GILLIGAN. Strategic Marketing Planning. Amsterdam: Elsevier, 2009. ISBN 978-1-85617-617-0. info
  • DRUMMOND, G., ASHFORD, R. and J. ENSOR. Strategic Marketing: planning and control. Amsterdam: Elsevier, 2008. ISBN 978-0-7506-8271-8. info
Výukové metody
Výklad s vizuální prezentací v Power-pointu
Metody hodnocení
Známkou
Písemná zkouška
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
AktivityNáročnost [h]
Ostatní studijní zátěž40
Přednáška26
Seminář13
Zkouška40
Celkem119
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2017, léto 2018, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023, zima 2024.