OPF:PEMNASMR Strategic Marketing - Informace o předmětu
	PEMNASMR Strategic Marketing
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2020
- Rozsah
- 2/1/0. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
 Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
 Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
 Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Rozvrh
- Čt 8:55–10:30 B208- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
 
- Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(N) && FORMA(P)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
 Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
 Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25
- Mateřské obory/plány
- Business Economics and Management (program OPF, N_EKOMAN, směr Marketing and Trade)
 
- Literatura
- povinná literatura
- KOTLER, P. and K. L. LANE. Marketing Management. Boston: Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75336-0. info
- MOORADIAN, T. A. Strategic Marketing. Williamburg: Good Dog Publishing, 2012. ISBN 978-0990542704. info
 - doporučená literatura
- BUTTLE, F. Customer Relationship Management: concepts and technologies. Amsterdam: Elsevier, 2009. ISBN 978-1-85617-522-7. info
- WILSON, R. M. S. and C. GILLIGAN. Strategic Marketing Planning. Amsterdam: Elsevier, 2009. ISBN 978-1-85617-617-0. info
- DRUMMOND, G., ASHFORD, R. and J. ENSOR. Strategic Marketing: planning and control. Amsterdam: Elsevier, 2008. ISBN 978-0-7506-8271-8. info
 
- Výukové metody
- Výklad s vizuální prezentací v Power-pointu
- Metody hodnocení
- Známkou
 Písemná zkouška
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Aktivity - Náročnost [h] - Ostatní studijní zátěž - 40 - Přednáška - 26 - Seminář - 13 - Zkouška - 40 - Celkem - 119 
- Další komentáře
- Studijní materiály
 Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2020/PEMNASMR