Teorie barev II
-
Teorie barev II
-
Nyní studovat1. Úvodní hodina
-
Nyní studovat2. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Ingmar Bergman – Šepoty a výkřiky (1972)
-
Nyní studovat3. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. George Lucas – Star Wars: Epizoda IV – Nová naděje (1977)
-
Nyní studovat4. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Francis Ford Coppola – Kmotr (1972)
-
Nyní studovat5. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Quentin Tarantino – Kill Bill (2003)
-
Nyní studovat6. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Andrea Arnold – Fish Tank (2009)
-
Nyní studovat7. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Miloš Forman – Vlasy (1979)
-
Nyní studovat8. Příprava námětu a scénáře pro filmové dílo s ohledem na využití principů teorie barev
-
Nyní studovat9. Příprava storyboardu pro filmové dílo s ohledem na využití principů teorie barev
-
Nyní studovat10. Konzultace storyboardu filmového díla s ohledem na využití principů teorie barev
-
Nyní studovat11. Konzultace storyboardu filmového díla s ohledem na využití principů teorie barev
-
Nyní studovat12. Konzultace nad výstupy
-
Nyní studovat13. Opakovací hodina
-
2. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Ingmar Bergman – Šepoty a výkřiky (1972)
-
Teorie barev II
-
Nyní studovat1. Úvodní hodina
-
Nyní studovat2. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Ingmar Bergman – Šepoty a výkřiky (1972)
-
Nyní studovat3. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. George Lucas – Star Wars: Epizoda IV – Nová naděje (1977)
-
Nyní studovat4. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Francis Ford Coppola – Kmotr (1972)
-
Nyní studovat5. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Quentin Tarantino – Kill Bill (2003)
-
Nyní studovat6. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Andrea Arnold – Fish Tank (2009)
-
Nyní studovat7. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Miloš Forman – Vlasy (1979)
-
Nyní studovat8. Příprava námětu a scénáře pro filmové dílo s ohledem na využití principů teorie barev
-
Nyní studovat9. Příprava storyboardu pro filmové dílo s ohledem na využití principů teorie barev
-
Nyní studovat10. Konzultace storyboardu filmového díla s ohledem na využití principů teorie barev
-
Nyní studovat11. Konzultace storyboardu filmového díla s ohledem na využití principů teorie barev
-
Nyní studovat12. Konzultace nad výstupy
-
Nyní studovat13. Opakovací hodina
-