Organizace a řízení veřejných knihoven 2
Týden 3
Obsah
- Marketingový výzkum.
- Proces marketingového výzkumu.
- Marketingový mix.
- Uživatelé.
V uvedených bodech se
seznámíte se základními pojmy
z oblasti marketingového prostředí. Poznáte, jaké zákonitosti platí
v marketingovém výzkumu. Naučíte se definovat marketingový mix. Dále nás
bude zajímat uživatel, který stojí v centru dění knihoven.
Klíčová slova
Marketingové prostředí, marketingový výzkum, marketingový mix, uživatel
knihovny.
Cíl
Po prostudování této kapitoly byste
měli být schopni vysvětlit rozdíl mezi mikro a makro prostředím. Popsat
jednotlivé faktory mikroprostředí a makroprostředí.
Text kapitoly usnadní pochopit
význam marketingového prostředí, marketingového výzkumu a jeho procesu vůbec.
Vysvětluje význam marketingového mixu v procesu implementace marketingu do
řízení knihovny.