Týden 11
Příprava vlastní lekce DV a diskuse nad přípravou.
Student
po absolvování předešlých dvou výuk by měl zvládnout vytvořit svou
vlastní lekci DV na 45 minut pro vybranou skupinu žáků. Dokáže v této
přípravě formulovat námět, téma lekce, pospat charakter skupiny, pro
kterou by se lekce konala. Její velikost a věk účastníků. Popsat
metodiku práce, tedy jednotlivé metody a použité techniky DV v dané
lekci. Vypsat pomůcky, popsat způsob práce, případně formulace při
zadávání úkolů účastníkům.
Korespondenční úkol č.13
Vytvoř písemnou příprava svou vlastní lekci DV na 45 minut. Formulujte v ní námět, téma, charakterizujte pro jakou skupinu účastníků se uskuteční (velikost skupiny, s jakými specifiky, věk, prostředí, zaměření). Vypište pomůcky. Popište metody a techniky DV použité v lekci., popištezpůsob práce, případně formulace při zadávání úkolů účastníkům. Vyberte Klíčové kompetence a oblasti výuky, kterých se lekce dotýká.
Nastuduj Rámcové vzdělávací programy – RVP na webových stránkách rvp.cz. Za-myslete se, kterých kompetencí dětí či žáků a oblastí výuky se bude vaše lekce dotýkat?
Test 11
1.
Co všechno by měla obsahovat příprava lekce DV?