Dramatická výchova – základy oboru

Týden 11

Příprava vlastní lekce DV a diskuse nad přípravou.

Student po absolvování předešlých dvou výuk by měl zvládnout vytvořit svou vlastní lekci DV na 45 minut pro vybranou skupinu žáků.  Dokáže v této přípravě formulovat námět, téma lekce, pospat charakter skupiny, pro kterou by se lekce konala. Její velikost a věk účastníků. Popsat metodiku práce, tedy jednotlivé metody a použité techniky DV v dané lekci. Vypsat pomůcky, popsat způsob práce, případně formulace při zadávání úkolů účastníkům.

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/fpf/leto2024/UBKKDBK033/4473593/11.tema_podrobnosti.pdf


Korespondenční úkol č.13

Vytvoř písemnou příprava svou vlastní lekci DV na 45 minut. Formulujte v ní námět, téma,  charakterizujte pro jakou skupinu účastníků se uskuteční (velikost skupiny, s jakými specifiky, věk, prostředí, zaměření). Vypište pomůcky. Popište metody a techniky DV použité v lekci., popištezpůsob práce, případně formulace při zadávání úkolů účastníkům. Vyberte Klíčové kompetence a oblasti výuky, kterých se lekce dotýká.

Nastuduj Rámcové vzdělávací programy – RVP na webových stránkách rvp.cz. Za-myslete se, kterých kompetencí dětí či žáků a oblastí výuky se bude vaše lekce dotýkat?


Test 11


1. Co všechno by měla obsahovat příprava lekce DV?