Seminář kulturní publicistiky
-
Seminář kulturní publicistiky
-
Nyní studovatÚvodní informace
-
Nyní studovat1. Co je a co není kulturní publicistika? Vztah umění a kritiky
-
Nyní studovat2. Funkce a role kulturní publicistiky. Kdo je kulturní žurnalista?
-
Nyní studovat3. Mediální prostor pro divadelní a rozhlasovou publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize
-
Nyní studovat4. Osobnosti české divadelní a rozhlasové publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Nyní studovat5. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Nyní studovat6. Mediální prostor pro filmovou a TV publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize.
-
Nyní studovat7. Osobnosti české filmové a TV publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Nyní studovat8. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Nyní studovat9. Žánry kulturní publicistiky: odborná kritika, novinová recenze, divadelně-kritický medailon, rozhovor atp.
-
Nyní studovat10. Vlastní kulturní publicistika: recenze, kritika
-
Nyní studovat11. Vlastní kulturní publicistika: rozhovor
-
Nyní studovat12. Koncepce kulturního časopisu 1
-
Nyní studovat13. Koncepce kulturního časopisu 2
-
9. Žánry kulturní publicistiky: odborná kritika, novinová recenze, divadelně-kritický medailon, rozhovor atp.
Studenti si v této kapitole osvojí základní žánry kulturní publicistiky a metodou kritického čtení se budou seznamovat s jejich konkrétními příklady v denním a odborném tisku. Budeme si všímat nejen jednotlivých možných žánrových forem (recenze, kritika, kritický medailon, ), ale také se zaměříme na styl a uplatňování odbornosti.
V opoře studujeme s. 52-56.
-
Seminář kulturní publicistiky
-
Nyní studovatÚvodní informace
-
Nyní studovat1. Co je a co není kulturní publicistika? Vztah umění a kritiky
-
Nyní studovat2. Funkce a role kulturní publicistiky. Kdo je kulturní žurnalista?
-
Nyní studovat3. Mediální prostor pro divadelní a rozhlasovou publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize
-
Nyní studovat4. Osobnosti české divadelní a rozhlasové publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Nyní studovat5. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Nyní studovat6. Mediální prostor pro filmovou a TV publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize.
-
Nyní studovat7. Osobnosti české filmové a TV publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Nyní studovat8. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Nyní studovat9. Žánry kulturní publicistiky: odborná kritika, novinová recenze, divadelně-kritický medailon, rozhovor atp.
-
Nyní studovat10. Vlastní kulturní publicistika: recenze, kritika
-
Nyní studovat11. Vlastní kulturní publicistika: rozhovor
-
Nyní studovat12. Koncepce kulturního časopisu 1
-
Nyní studovat13. Koncepce kulturního časopisu 2
-