Seminář kulturní publicistiky
-
Seminář kulturní publicistiky
-
Nyní studovatÚvodní informace
-
Nyní studovat1. Co je a co není kulturní publicistika? Vztah umění a kritiky
-
Nyní studovat2. Funkce a role kulturní publicistiky. Kdo je kulturní žurnalista?
-
Nyní studovat3. Mediální prostor pro divadelní a rozhlasovou publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize
-
Nyní studovat4. Osobnosti české divadelní a rozhlasové publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Nyní studovat5. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Nyní studovat6. Mediální prostor pro filmovou a TV publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize.
-
Nyní studovat7. Osobnosti české filmové a TV publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Nyní studovat8. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Nyní studovat9. Žánry kulturní publicistiky: odborná kritika, novinová recenze, divadelně-kritický medailon, rozhovor atp.
-
Nyní studovat10. Vlastní kulturní publicistika: recenze, kritika
-
Nyní studovat11. Vlastní kulturní publicistika: rozhovor
-
Nyní studovat12. Koncepce kulturního časopisu 1
-
Nyní studovat13. Koncepce kulturního časopisu 2
-
13. Koncepce kulturního časopisu 2
Smyslem výuky je poskytnout studentům prostor pro prezentaci a reflexi výsledků jejich tvůrčí práce. V rámci veřejné obhajoby studenti představí projektový záměr svého autorského projektu koncepce kulturního časopisu a na základě vzájemné diskuze obhajují jednotlivé kroky jeho možné realizace. Touto cestou si snadno ověřují nejen svou kreativitu a znalosti i schopnosti kvalitně a komplexně zpracovat projekt, také se učí argumentovat, konstruktivně připomínkovat aktivity ostatních a kvalifikovaně vyhodnocovat vlastní uměleckou tvorbu.
V opoře studujeme s. 77-79.
-
Seminář kulturní publicistiky
-
Nyní studovatÚvodní informace
-
Nyní studovat1. Co je a co není kulturní publicistika? Vztah umění a kritiky
-
Nyní studovat2. Funkce a role kulturní publicistiky. Kdo je kulturní žurnalista?
-
Nyní studovat3. Mediální prostor pro divadelní a rozhlasovou publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize
-
Nyní studovat4. Osobnosti české divadelní a rozhlasové publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Nyní studovat5. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Nyní studovat6. Mediální prostor pro filmovou a TV publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize.
-
Nyní studovat7. Osobnosti české filmové a TV publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Nyní studovat8. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Nyní studovat9. Žánry kulturní publicistiky: odborná kritika, novinová recenze, divadelně-kritický medailon, rozhovor atp.
-
Nyní studovat10. Vlastní kulturní publicistika: recenze, kritika
-
Nyní studovat11. Vlastní kulturní publicistika: rozhovor
-
Nyní studovat12. Koncepce kulturního časopisu 1
-
Nyní studovat13. Koncepce kulturního časopisu 2
-