Korespondenční úkol
2) Vyberte nejzdařilejší texty z kategorie kritiky a taktéž v případě recenze. Zdůvodněte své rozhodnutí.
- zmiňte, nač se autoři textů při hodnocení divadelního titulu (představení) soustředili, co případně opomíjejí,
- popište strukturu (výstavbu) kritiky a recenze,
- najděte místa, kde autoři přesvědčivě argumentují.
3) Jaké jsou podle vás vlastnosti dobrého textu referujícího o divadelní inscenaci?
4) Vyberte dle svého zvážení nejméně zdařilé kritiky a recenze a popište jejich nedostatky (nulová argumentace, stylistická nevyváženost, špatně používaná terminologie atp.).
5) Narazili jste v některých textech na odborné výrazy, kterým nerozumíte?
6) Pokud jste analyzované inscenace zhlédli, zkuste několika větami shrnout svůj názor na ně. Jak se vaše hodnocení shoduje s informacemi v textech?
7) Vyberte kritiku či recenzi, která je vašemu hodnocení nejbližší. Zdůvodněte.
8) Zamyslete se nad tím, jak byste text recenze či kritiky coby kritik koncipovali vy!Jednotlivé odpovědi stručně písemně formulujte, tento podklad zašlete dle domluvy vyučujícímu.