-
Seminář divadelní produkce
-
Nyní studovatÚvodní informace
-
Nyní studovat1. Úvod do problematiky semináře. Aktuální situace divadla. Divadelní síť v ČR
-
Nyní studovat2. Základy divadelní činnosti. Vize a cíle divadla. Inscenační tým a jeho činnost před zahájením zkoušek. Zkouškové období, premiéra a hodnocení inscenace
-
Nyní studovat3. Typologie divadla. Divadlo statutární, soukromé, divadlo jako nezisková organizace. Divadlo jednosouborové a vícesouborové
-
Nyní studovat4. Vícesouborové divadlo v praxi. Návštěva divadla (Národní divadlo moravskoslezské nebo Slezské divadlo Opava). Debata s vedoucími pracovníky divadla
-
Nyní studovat5. Provoz divadla, skladba fermanu. Kdy je důležité abonmá? Proč zadaná představení? A k čemu zájezdy. Účast na prestižních divadelních festivalech
-
Nyní studovat6. Rozpočet, dotační řízení, granty a fundraising. Jak a kde žádat o peníze a být úspěšný. Dvacet pravidel úspěšného fundraisingu
-
Nyní studovat7. Divadlo jako nepříspěvková organizace. Setkání s vedoucími pracovníky Divadla Petra Bezruče a Staré arény
-
Nyní studovat8. Jednosouborové divadlo v praxi. Návštěva Komorní scény Aréna. Debata s vedením divadla
-
Nyní studovat9. Jen místa k stání. Jak mít plné divadlo spokojených diváků? Znalost prostředí a konkurence. Divák jako zákazník. Typologie zákazníků. Získávání diváka. Vlivy působící na rozhodování diváků. Faktory ovlivňující chování diváků
-
Nyní studovat10. Soukromé divadlo „na oblasti“? Návštěva Divadla Mír a setkání s vedením divadla
-
Nyní studovat11. Divadelní festival. Sestavení produkčního týmu. Marketingová strategie. Public relations
-
Nyní studovat12. Setkání s manažery a produkčními festivalů OST-RA-VAR a Spectaculo Interesse
-
Nyní studovat13. Setkání s manažery a produkčními festivalů Dream Factory Ostrava a Shakespearovské slavnosti
-
Seminář divadelní produkce
Seminář divadelní produkce
Písemný test
Následující otázky prověří vaše znalosti získané studiem kapitoly.
Ke každé otázce přiřaďte správnou odpověď (správnou odpovědí je vždy jen jedna
z nabízených variant).
Po prostudování okruhu vyplňte v sekci Odpovědníky test 12. Setkání s manažery a produkčními festivalů.
-
Seminář divadelní produkce
-
Nyní studovatÚvodní informace
-
Nyní studovat1. Úvod do problematiky semináře. Aktuální situace divadla. Divadelní síť v ČR
-
Nyní studovat2. Základy divadelní činnosti. Vize a cíle divadla. Inscenační tým a jeho činnost před zahájením zkoušek. Zkouškové období, premiéra a hodnocení inscenace
-
Nyní studovat3. Typologie divadla. Divadlo statutární, soukromé, divadlo jako nezisková organizace. Divadlo jednosouborové a vícesouborové
-
Nyní studovat4. Vícesouborové divadlo v praxi. Návštěva divadla (Národní divadlo moravskoslezské nebo Slezské divadlo Opava). Debata s vedoucími pracovníky divadla
-
Nyní studovat5. Provoz divadla, skladba fermanu. Kdy je důležité abonmá? Proč zadaná představení? A k čemu zájezdy. Účast na prestižních divadelních festivalech
-
Nyní studovat6. Rozpočet, dotační řízení, granty a fundraising. Jak a kde žádat o peníze a být úspěšný. Dvacet pravidel úspěšného fundraisingu
-
Nyní studovat7. Divadlo jako nepříspěvková organizace. Setkání s vedoucími pracovníky Divadla Petra Bezruče a Staré arény
-
Nyní studovat8. Jednosouborové divadlo v praxi. Návštěva Komorní scény Aréna. Debata s vedením divadla
-
Nyní studovat9. Jen místa k stání. Jak mít plné divadlo spokojených diváků? Znalost prostředí a konkurence. Divák jako zákazník. Typologie zákazníků. Získávání diváka. Vlivy působící na rozhodování diváků. Faktory ovlivňující chování diváků
-
Nyní studovat10. Soukromé divadlo „na oblasti“? Návštěva Divadla Mír a setkání s vedením divadla
-
Nyní studovat11. Divadelní festival. Sestavení produkčního týmu. Marketingová strategie. Public relations
-
Nyní studovat12. Setkání s manažery a produkčními festivalů OST-RA-VAR a Spectaculo Interesse
-
Nyní studovat13. Setkání s manažery a produkčními festivalů Dream Factory Ostrava a Shakespearovské slavnosti
-