Analýza dramatického textu
-
Analýza dramatického textu
-
Nyní studovat1. Klasický dramatický text a jeho výstavba
-
Nyní studovat2. Třikrát Élektra
-
Nyní studovat3. Molièrova charakterová komedie
-
Nyní studovat4. Shakespeare: Jazyková analýza Romea a Julie
-
Nyní studovat5. Ibsenova realistická metoda
-
Nyní studovat6. Do Moskvy! – specifická „nedějová“ dramatika A. P. Čechova
-
Nyní studovat7. Epické divadlo a Bertolt Brecht
-
Nyní studovat8. Absurdní drama a Becketovo Čekání na Godota
-
Nyní studovat9. Česká a slovenská drama počátku 21. století
-
Nyní studovat10. Dokumentární divadlo – hraniční žánry
-
Nyní studovat11. Britská „coolness“ dramatika (Sarah Kane, Martin Crimp).
-
Nyní studovat12. Současná německá dramatika (Loher, Bernhard).
-
Nyní studovat13. Nové parafráze klasických námětů
-
Korespondenční úkol č. 1
Najděte v textu pasáže, kde namísto dialogu postavy komunikují
nenavazujícími monology – každý mluví o svém, postavy se neposlouchají,
nejsou schopny plně komunikovat, nerozumí si, z čehož plynou tragické
momenty Č. her, nefunkční dialogy dokládající omezený kontakt postav,
neočekávají reakci či odpověď (časté tzv. filozofování), vedoucí
k rozkladu vztahů apod.
-
Analýza dramatického textu
-
Nyní studovat1. Klasický dramatický text a jeho výstavba
-
Nyní studovat2. Třikrát Élektra
-
Nyní studovat3. Molièrova charakterová komedie
-
Nyní studovat4. Shakespeare: Jazyková analýza Romea a Julie
-
Nyní studovat5. Ibsenova realistická metoda
-
Nyní studovat6. Do Moskvy! – specifická „nedějová“ dramatika A. P. Čechova
-
Nyní studovat7. Epické divadlo a Bertolt Brecht
-
Nyní studovat8. Absurdní drama a Becketovo Čekání na Godota
-
Nyní studovat9. Česká a slovenská drama počátku 21. století
-
Nyní studovat10. Dokumentární divadlo – hraniční žánry
-
Nyní studovat11. Britská „coolness“ dramatika (Sarah Kane, Martin Crimp).
-
Nyní studovat12. Současná německá dramatika (Loher, Bernhard).
-
Nyní studovat13. Nové parafráze klasických námětů
-