Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS SU
EN
>
Základy kamery a střihové skladby II
Interaktivní osnova
Základy kamery a střihové skladby II
OBSAH
Základy kamery a střihové skladby II
Nyní studovat
1.–2. Úvod do práce se střihovým programem (Avid, Premiere Pro, Final cut)
Nyní studovat
3.Workflow střihače
Nyní studovat
4. Předsnímací jednoty
Nyní studovat
5. Práce s filmovým časem
Nyní studovat
5. Filmový prostor
Nyní studovat
6. Specifika střihu dokumentárního filmu
Nyní studovat
7. Principy střihu výpovědi
Nyní studovat
8. Paralelní montáž vs. křížový střih, vnitrozáběrová montáž
Nyní studovat
9. Detail a celek a jejich funkce ve střihové skladbě
Nyní studovat
10. Střih pohybu, popisný versus tvůrčí přístup
Nyní studovat
11. Jak vybírat materiál ve střižně
Nyní studovat
12. Prezentace námětů krátkometrážního dokumentárního filmu – pitching
Nyní studovat
13. Prezentace obrazové skladby a finálního střihu krátkometrážního dokumentárního filmu
Prohlédnout vše
1.–2. Úvod do práce se střihovým programem (Avid, Premiere Pro, Final cut)
Media Composer Editing Guide 8.3
PDF ke stažení
Předchozí
Následující
Základy kamery a střihové skladby II
Nyní studovat
1.–2. Úvod do práce se střihovým programem (Avid, Premiere Pro, Final cut)
Nyní studovat
3.Workflow střihače
Nyní studovat
4. Předsnímací jednoty
Nyní studovat
5. Práce s filmovým časem
Nyní studovat
5. Filmový prostor
Nyní studovat
6. Specifika střihu dokumentárního filmu
Nyní studovat
7. Principy střihu výpovědi
Nyní studovat
8. Paralelní montáž vs. křížový střih, vnitrozáběrová montáž
Nyní studovat
9. Detail a celek a jejich funkce ve střihové skladbě
Nyní studovat
10. Střih pohybu, popisný versus tvůrčí přístup
Nyní studovat
11. Jak vybírat materiál ve střižně
Nyní studovat
12. Prezentace námětů krátkometrážního dokumentárního filmu – pitching
Nyní studovat
13. Prezentace obrazové skladby a finálního střihu krátkometrážního dokumentárního filmu
Operace
Prohlédnout vše