Základy kamery a střihové skladby II
-
Základy kamery a střihové skladby II
-
Nyní studovat1.–2. Úvod do práce se střihovým programem (Avid, Premiere Pro, Final cut)
-
Nyní studovat3.Workflow střihače
-
Nyní studovat4. Předsnímací jednoty
-
Nyní studovat5. Práce s filmovým časem
-
Nyní studovat5. Filmový prostor
-
Nyní studovat6. Specifika střihu dokumentárního filmu
-
Nyní studovat7. Principy střihu výpovědi
-
Nyní studovat8. Paralelní montáž vs. křížový střih, vnitrozáběrová montáž
-
Nyní studovat9. Detail a celek a jejich funkce ve střihové skladbě
-
Nyní studovat10. Střih pohybu, popisný versus tvůrčí přístup
-
Nyní studovat11. Jak vybírat materiál ve střižně
-
Nyní studovat12. Prezentace námětů krátkometrážního dokumentárního filmu – pitching
-
Nyní studovat13. Prezentace obrazové skladby a finálního střihu krátkometrážního dokumentárního filmu
-
13. Prezentace obrazové skladby a finálního střihu krátkometrážního dokumentárního filmu
Následující
-
Základy kamery a střihové skladby II
-
Nyní studovat1.–2. Úvod do práce se střihovým programem (Avid, Premiere Pro, Final cut)
-
Nyní studovat3.Workflow střihače
-
Nyní studovat4. Předsnímací jednoty
-
Nyní studovat5. Práce s filmovým časem
-
Nyní studovat5. Filmový prostor
-
Nyní studovat6. Specifika střihu dokumentárního filmu
-
Nyní studovat7. Principy střihu výpovědi
-
Nyní studovat8. Paralelní montáž vs. křížový střih, vnitrozáběrová montáž
-
Nyní studovat9. Detail a celek a jejich funkce ve střihové skladbě
-
Nyní studovat10. Střih pohybu, popisný versus tvůrčí přístup
-
Nyní studovat11. Jak vybírat materiál ve střižně
-
Nyní studovat12. Prezentace námětů krátkometrážního dokumentárního filmu – pitching
-
Nyní studovat13. Prezentace obrazové skladby a finálního střihu krátkometrážního dokumentárního filmu
-