Máte zapnutý náhled celé osnovy, zpět na běžné zobrazení.
Načítání a prohlížení osnovy může být v závislosti na množství obsahu pomalejší.
Úvodní kapitola se zaměří na definici a vymezení pojmu public relations (PR) v návaznosti na kontext marketingové komunikace, jejíž je podstatnou součástí. Výklad se rovněž bude soustředit na charakteristiku členění public relations a jednotlivých disciplín PR, stejně jako nástrojů a metod, které jsou v této oblasti využívány k dosažení pozitivního ovlivnění veřejného mínění a zlepšování komunikace organizací s okolím.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 18. 9. 2023 do 24. 9. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 25. 9. 2023 do 1. 10. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 2. 10. 2023 do 8. 10. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 9. 10. 2023 do 15. 10. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 16. 10. 2023 do 22. 10. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 23. 10. 2023 do 29. 10. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 30. 10. 2023 do 5. 11. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 6. 11. 2023 do 12. 11. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 13. 11. 2023 do 19. 11. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 20. 11. 2023 do 26. 11. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 27. 11. 2023 do 3. 12. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 4. 12. 2023 do 10. 12. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 11. 12. 2023 do 17. 12. 2023.
Týden 1: Public relations jako nástroj marketingové komunikace
Public relations jako nástroj marketingové komunikace
Úvodní kapitola se zaměří na definici a vymezení pojmu public
relations (PR) v návaznosti na kontext marketingové komunikace, jejíž je podstatnou
součástí. Výklad se rovněž bude soustředit na charakteristiku členění public
relations a jednotlivých disciplín PR, stejně jako nástrojů a metod, které jsou
v této oblasti využívány k dosažení pozitivního ovlivnění veřejného mínění a
zlepšování komunikace organizací s okolím.