Teorie barev I
-
Teorie barev I
-
Nyní studovat1. Úvodní hodina
-
Nyní studovat2. Základní principy teorie barev (krátký vstup do dějin umění s ohledem na využití barev)
-
Nyní studovat3. Základní principy teorie barev (krátký vstup do dějin umění s ohledem na využití barev)
-
Nyní studovat4. Fyzikální a psychologické hledisko působení barev
-
Nyní studovat5. Soulad barev a kontrast
-
Nyní studovat6. Filmové teorie a využití barev u narativní složky
-
Nyní studovat7. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Alejandro Jodorowsky – Svatá hora (1973)
-
Nyní studovat8. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Peter Greenaway – Kuchař, zloděj, jeho žena a její milenec (1989)
-
Nyní studovat9. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Alfred Hitchcock – Vertigo (1958)
-
Nyní studovat10. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Krzysztof Kieślowski – Tři barvy: Modrá (1993)
-
Nyní studovat11. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Wes Anderson – Grandhotel Budapešť (2014)
-
Nyní studovat12. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Gaspar Noé – Vejdi do prázdna (2009)
-
Nyní studovatOpakovací hodina
-
3. Základní principy teorie barev (krátký vstup do dějin umění s ohledem na využití barev)
-
Teorie barev I
-
Nyní studovat1. Úvodní hodina
-
Nyní studovat2. Základní principy teorie barev (krátký vstup do dějin umění s ohledem na využití barev)
-
Nyní studovat3. Základní principy teorie barev (krátký vstup do dějin umění s ohledem na využití barev)
-
Nyní studovat4. Fyzikální a psychologické hledisko působení barev
-
Nyní studovat5. Soulad barev a kontrast
-
Nyní studovat6. Filmové teorie a využití barev u narativní složky
-
Nyní studovat7. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Alejandro Jodorowsky – Svatá hora (1973)
-
Nyní studovat8. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Peter Greenaway – Kuchař, zloděj, jeho žena a její milenec (1989)
-
Nyní studovat9. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Alfred Hitchcock – Vertigo (1958)
-
Nyní studovat10. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Krzysztof Kieślowski – Tři barvy: Modrá (1993)
-
Nyní studovat11. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Wes Anderson – Grandhotel Budapešť (2014)
-
Nyní studovat12. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Gaspar Noé – Vejdi do prázdna (2009)
-
Nyní studovatOpakovací hodina
-