Scénická propedeutika
-
Scénická propedeutika
-
Nyní studovat1. Základní teatrologické pojmy
-
Nyní studovat2. Pocítění prostoru (rozvíjení smyslu pro prostor a hereckého partnera)
-
Nyní studovat3. Režie jako řemeslo (základní principy mizanscénování)
-
Nyní studovat4. Každodenní život jako inspirační zdroj pros tavbu vlastní situace
-
Nyní studovat5. Rozehrání vlastních situací v prostoru s kolegy (komunikace režisér-herec-dramaturg)
-
Nyní studovat6. Analýza dramatického textu (s důrazem na dramatický a situační potenciál)
-
Nyní studovat7. Dramaturgicko-režijní koncepce (obsazení, prostorové rozvržení dané situace)
-
Nyní studovat8. Herectví jako umění a režie jako umění (základní rozdíly mezi prací herce a režiséra)
-
Nyní studovat9. Realizace dramaturgicko-režijní koncepce (produkční zajištění pro realizaci prostorového rozvržení atp.)
-
Nyní studovat10. Divadelní reflexe jako umění (rozvíjení schopnost vnímání a formulování toho, co se na scéně opravdu děje)
-
Nyní studovat11. Proces zkoušení jako umění (inspirační zdroje během zkoušení, reflexe kolegů jako tvůrčí podnět)
-
Nyní studovat12. Proces zkoušení jako umění (inspirační zdroje během zkoušení, reflexe kolegů jako tvůrčí podnět) 2.
-
9. Realizace dramaturgicko-režijní koncepce (produkční zajištění pro realizaci prostorového rozvržení atp.)
-
Scénická propedeutika
-
Nyní studovat1. Základní teatrologické pojmy
-
Nyní studovat2. Pocítění prostoru (rozvíjení smyslu pro prostor a hereckého partnera)
-
Nyní studovat3. Režie jako řemeslo (základní principy mizanscénování)
-
Nyní studovat4. Každodenní život jako inspirační zdroj pros tavbu vlastní situace
-
Nyní studovat5. Rozehrání vlastních situací v prostoru s kolegy (komunikace režisér-herec-dramaturg)
-
Nyní studovat6. Analýza dramatického textu (s důrazem na dramatický a situační potenciál)
-
Nyní studovat7. Dramaturgicko-režijní koncepce (obsazení, prostorové rozvržení dané situace)
-
Nyní studovat8. Herectví jako umění a režie jako umění (základní rozdíly mezi prací herce a režiséra)
-
Nyní studovat9. Realizace dramaturgicko-režijní koncepce (produkční zajištění pro realizaci prostorového rozvržení atp.)
-
Nyní studovat10. Divadelní reflexe jako umění (rozvíjení schopnost vnímání a formulování toho, co se na scéně opravdu děje)
-
Nyní studovat11. Proces zkoušení jako umění (inspirační zdroje během zkoušení, reflexe kolegů jako tvůrčí podnět)
-
Nyní studovat12. Proces zkoušení jako umění (inspirační zdroje během zkoušení, reflexe kolegů jako tvůrčí podnět) 2.
-