Algoritmy a programování III
Týden 1
Úvodní hodina
- definovat vlastní třídy a vytvářet jejich instance
- vytvářet potomky tříd a zvládat problematiku dědičnosti a vnořených tříd
- zvládat problematiku přetěžování metod a polymorfismu
- vytvářet a používat abstraktní třídy a šablony
- přetěžovt operátory
- spravovat výjimky
- vytvářet vlastní namespace
- vytvářet vlákna
- využívat základních prostředků WinAP
- 1. Třídy, objekty
- 2. Metody
- 3. Dědičnost, polymorfismus
- 4. Zapouzdření
- 5. Vnořené třídy
- 6. Abstraktní třídy
- 7. Přetěžování metod
- 8. Šablony
- 9. Přetěžování operátorů
- 10. Výjimky
- 11. Namespace
- 12. Vlákna
- 13. Úvod do WinAPI
- povinná literatura 1. Programování v C,.Blahuta Jiří, MVŠO
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/fpf/zima2023/UIIABP0030/4605194/Programovani_Blahuta_Opory_rSLU.pdf
- doporučená literatura
- http://msdn.microsoft.com. info
- http://www.cplusplus.com
- http://www.itnetwork.cz
- https://stackoverflow.com
- http://www.builder.cz/rubriky/c/c--/ucime-se-win-api-motivacni-uvod-155994cz
- Prokop, J. Algoritmy v jazyku C a C++. Praha, 2015. ISBN 24797465. info
- KRUGLINSKI, David, Scot WINGO a George SHEPHERD. Programujeme v Microsoft Visual C++. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-362-5.
Příklady na Learn C# - Free Interactive C# Tutorial (learncs.org)