Poradenství a intervence u žáků se specifickými poruchami učení
-
Poradenství a intervence u žáků se specifickými poruchami učení
-
Nyní studovat1. Specifické poruchy učení – základní terminologie
-
Nyní studovat2. Historie a etiologie specifických poruch učení
-
Nyní studovat3. Porucha pozornosti s hyperaktivitou a její vliv na vzdělávání
-
Nyní studovat4. Předškolní věk a dílčí funkce
-
Nyní studovat5. Komplexní diagnostika žáků v riziku vzniku specifických poruch učení
-
Nyní studovat6. Edukace žáků se specifickými poruchami učení
-
Nyní studovat7. Legislativní normy upravující vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení
-
Nyní studovat8. Poradenské služby ve škole a školském poradenském zařízení, doporučení vs. zpráva z poradny, PLPP a IVP
-
Nyní studovat9. Zásady speciálněpedagogické intervence a stimulace dílčích funkcí v praxi základních škol
-
Nyní studovat10. Dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie a dyspraxie – kompenzační postupy
-
Nyní studovat11. Výuka cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
-
Nyní studovat12. Počítačové a intervenční programy pro žáky se specifickými poruchami učení
-
11. Výuka cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
-
Poradenství a intervence u žáků se specifickými poruchami učení
-
Nyní studovat1. Specifické poruchy učení – základní terminologie
-
Nyní studovat2. Historie a etiologie specifických poruch učení
-
Nyní studovat3. Porucha pozornosti s hyperaktivitou a její vliv na vzdělávání
-
Nyní studovat4. Předškolní věk a dílčí funkce
-
Nyní studovat5. Komplexní diagnostika žáků v riziku vzniku specifických poruch učení
-
Nyní studovat6. Edukace žáků se specifickými poruchami učení
-
Nyní studovat7. Legislativní normy upravující vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení
-
Nyní studovat8. Poradenské služby ve škole a školském poradenském zařízení, doporučení vs. zpráva z poradny, PLPP a IVP
-
Nyní studovat9. Zásady speciálněpedagogické intervence a stimulace dílčích funkcí v praxi základních škol
-
Nyní studovat10. Dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie a dyspraxie – kompenzační postupy
-
Nyní studovat11. Výuka cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
-
Nyní studovat12. Počítačové a intervenční programy pro žáky se specifickými poruchami učení
-