Marketing cestovního ruchu
Týden 9 - Lidé. Packaging a programming v cestovním ruchu
Obsah přednášky: Lidé jako další "P" marketingového mixu cestovního ruchu. Produktové balíčky v CR. Tvorba produktových balíčků. Programování. Výhody a přínosy.
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/leto2021/CVABPCMA/um/9._Lide__balicky_a_programovani.pptx
Otázky k tématu:
- Lidé jako další "P" marketingového mixu cestovního ruchu, uveď charakteristiku všech složek tohoto "P".
- Charakterizuj práci s lidskými zdroji v cestovním ruchu jako s nástrojem marketingu.
- Uveď význam tvoření balíčků nabídky ve službách cestovního ruchu.
- Uveď význam tvorby programů v CR.
- Vyjmenuj klasifikaci balíčků v CR.
- Uveď postup při sestavení úspěšného produktu - balíčku v CR.