Veřejné služby - kombinované studium

Blok 1 - organizační a úvodní informace

V prvním bloku jsou představeny veškeré základní informace týkající se předmětu Veřejné služby. Naleznete zde organizační informace o studiu předmětu, pravidla komunikace s vyučující (možnosti kontaktu vyučující), podmínky pro úspěšné absolvování předmětu, informace o zkoušce, povinnou a doporučenou literaturu a jiné základní informace o Veřejných službách.

Vše najdete také v následujícím vloženém pdf dokumentu "Organizační a úvodní informace - kombinované studium".

Organizačni a úvodní informace - kombinovane studium
Organizace studia, komunikace s vyučující, podmínky absolvování, literatura, jiné veškeré úvodní a organizační informace k předmětu Veřejné služby
Rozcestník

  • Sylabus předmětu: odkaz na sylabus kurzu naleznete po rozbalení položky "Info" vpravo pod úvodním obrázkem  na hlavní stránce interaktivní osnovy kurzu.
  • Rozvrh, informace o vyučující (včetně odkazu na osobní kartu), souhrn kurzu (zkoušky, body...) naleznete po přihlášení IS SU pomocí dlaždice "Student" otevřením nabídky u daného kurzu.

Ing. Karin Gajdová, Ph.D.
Osobní stránka vyučující v IS SU - rozvrh, kontaky
Organizace kurzu/předmětu


Předmět Veřejné služby je organizován do čtyř bloků. V prvním bloku jsou představeny základní, úvodní a organizační informace týkající se tohoto předmětu. V druhém, třetím a čtvrtém bloku je věnován prostor pro výukovou část předmětu.

V předmětu Veřejné služby se seznámíte s informacemi rozdělené do různých oblastí, jako jsou: obecné vymezení služeb a veřejných služeb, postavení sektoru služeb v ekonomice, vymezení specifické sféry veřejných služeb, marketing služeb, kvalita služeb, ekonomická podstata veřejných služeb, vliv veřejných služeb na rozvoj lidského potenciálu, předpoklad sociálního rozvoje, vzdělávání ve veřejné správě, veřejné služby v rámci Evropské unie apod.

Komunikace


Pro komunikaci v předmětu, získávání aktuálních informací a kontaktování vyučující využijte následující možnosti:

  • DOPORUČUJI: vyučující v případě potřeby kontaktujte nejlépe prostřednictvím emailového kontaktu - gajdova@opf.slu.cz.
  • Dále:
    • vyučující Ing. Karin Gajdová, Ph.D. má kancelář na hlavní budově (Budova A), místnost A234 a telefonní číslo na vyučující do kanceláře je +420 596 398 346. 
    • vyučující je také možné kontaktovat přes MS Teams.
    • pro delší konzultace je ideální domluvit si předem termín pro osobní schůzku nebo online schůzku přes MS Teams.
    • hlídejte si školní email - veškeré aktuální změny, aktuální informace, či doplnění nějakého dokumentu do složky "studjiní materiály" jsou studentům ze strany vyučující zasílány prostřednictvím hromadného emailu v systému is.slu.cz.
    • můžete si také nastavit zasílání oznámení o změnách ve vybrané složce předmět.
    • informace o bodování nebo známkování naleznete v poznámkových blocích.
    • veškeré sdílené dokumenty (přednášky, informace o testu apod.) jsou vkládány do složky "Studijní materiály" v systému is.slu.cz.
Podmínky absolvování předmětu


Pro úspěšné absolvování předmětu je nutné splnit následující základní podmínky:

  • zpracovat a odevzdat esej z oblasti veřejných služeb do předem stanoveného termínu
  • absolvovat zkoušku, která probíhá kombinovanou formou

Detailnější informace (o formě eseje, o formě zkoušky, o stupnici hodnocení apod.) naleznete v pdf dokumentu "Organizační a úvodní informace - kombinované studium" (viz výše, v Bloku 1).

Tipy k samostudiu


Využijte veškeré dostupné podklady, které Vám jsou v rámci předmětu Veřejné služby k dispozici:

  • pro samostudium doporučuji projít si prezentace přednášek, které jsou k dispozici v Bloku 2, 3 a 4 tohoto předmětu,
  • rovněž máte k dispozici studijní oporu "Veřejné služby", která je vložena do interaktivní osnovy předmětu Veřejné služby,
  • pro objasnění a hlubší pochopení látky jsou v sylabu předmětu představeny základní odborné zdroje, které se problematikou veřejných služeb zabývají.

Esej - praktický příklad veřejných služeb a vlastní názor
Místo pro odevzdání eseje na téma "praktický příklad veřejných služeb a vlastní názor".