Povinná literatura:
HAMMOND, R. 2012. Chytře vedená prodejna. Jak mít více
zákazníků a větší tržby. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4162-8.
STARZYCZNÁ, H., 2013. Ekonomika obchodu. Karviná: SU OPF. ISBN
ISBN978-80-7248- 846-1.
STARZYCZNÁ, H., a R. BAUEROVÁ, 2021. Ekonomika obchodu. Karviná: SU OPF. (v přípravě)
Doporučená literatura:
CIMLER,P. a D. ZADRAŽILOVÁ, 2007.
Retail management. Praha: Grada
Publishing. ISBN 978-80-7261-167-6
MATUR, U. C. Retail management. New Delhi: International Publishing House. ISBN
978-93-80578-66.8.
MULAČOVÁ, V. a P. MULAČ a kol., 2013. Obchodní
podnikání v 21. století. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4780-4.
STARZYCZNÁ a kol., 2007. Transformace maloobchodu v České a
Slovenské republice v letech 1993-2003 v jejich historických
souvislostech. Karviná: SU OPF. ISBN
978-80-7248-666-3.