Nákupní marketing PEMBKMPU
Blok 1: Organizace výuky, komunikace, hodnocení, ...
Organizace výuky, komunikace, hodnocení, ...
Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Osobní stránka vyučujícího v IS SU - rozvrh, kontakty ...
Organizace kurzu/předmětu
V tutoriálech probereme teoretické a praktické aspekty nákupního marketingu. V seminární práci pak zpracujete své vlastní téma na kterém ukážete, jak dané problematice rozumíte a umíte využít získané poznatky v praxi.
Komunikace
Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:
- komunikace v příslušném týmu v MS-Teams
- vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnou on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
- ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční výuku, tedy tutoriály
Podmínky absolvování
- Seminární práce 40b.
- Zápočtový test 20b.
- Celkem 60b.
- Minimum pro udělení zápočtu je 40b.
Tipy ke studiu
Informace metodického, pedagogického charakteru pro vlastní proces samostudia. Problémové pasáže. Možnosti procvičování atp.