MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB

BONUSOVÉ CVIČNÉ TESTY - DOBROVOLNÉ

POKYNY K VYPRACOVÁNÍ CVIČNÝCH TESTŮ

Tento test je dobrovolný. Obsahuje 10 testových otázek, kdy pouze jedna možnost je správná. Za správnou odpověď lze obdržet 1 bod, tzn. celkově 10 bodů. Pokud student obdrží maximální počet bodů, dostane 1 bonusový bod (celkově ze všech testů 3 bonusové body), které se mu připočítají do celkového hodnocení. Čas na vypracování testu je 5 minut.

Možnost vypracování testu je časově omezena od 22/2/2023 do 14/5/2023 a obsah testu odpovídá právě řešené studijní problematice na přednáškách a seminářích.

Časový harmonogram testů:

Cvičný test 1: úloha marketingu ve finančních službách, vlastnosti finančních služeb, marketingový mix, STP, chování zákazníků (1 - 2 přednáška)

Cvičný test 2: produkt, marketing platebních karet, cena, distribuce, marketingová komunikace (3 - 8 přednáška)

Cvičný test 3: lidský faktor ve finančních službách, procesy, kvalita, marketingový výzkum finančních služeb, CRM (9 - 12 přednáška)

Následující