Obsah kurzu
· Týden 1: Úvod do studia - Tomáš Pražák
· Týden 2:
· Týden 3:
· Týden 4: Zásobování a řízení zásob - Michal Halaška
· Týden 5: Podstata a význam zákaznického servisu - Tomáš Pražák
· Týden 6: Fáze zákaznického servisu - Tomáš Pražák
· Týden 7:
· Týden 8: Logistika v Hyundai Glovis/Sklady a skladové hospodářství - Jan Karásek + Martin Kopřiva
· Týden 9: Manipulace s materiálem, balení a zpětná logistika - Michal Halaška
· Týden 10: Logistické metody a techniky - Martin Kopřiva
· Týden 11:
· Týden 12: Trendy v podnikové logistice - Martin Kopřiva
· Týden 13: Logistická strategie - Tomáš Pražák
Hodnocení
· Průběžné hodnocení (40 %)
- 6 bodů za esej (možná forma konspektu) na téma Logistika v Hyundai Glovis - vyberte jednu myšlenku, která Vás nejvíce zaujala během této přednášky, a zpracujte ji do formy krátké eseje (konspektu) na cca půl strany. Odevzdání nejpozději týden před zkouškou do Odevzdávárny v IS.
- 18 bodů case study ve skupince po 2-3 lidech na aplikaci znalostí logistiky. Zpracování bude do šablony pro psaní závěrečných prací, kterou najdete v Rozcestníku pro studenty. Case study bude obsahovat charakteristiku firmy a logistické činnosti (viz podmínky case study v organizačních pokynech). Odevzdání case study nejpozději týden před zkouškou do Odevzdávárny v IS.
· Závěrečná zkouška (60 %) - ústní zkouška ve zkouškovém období (max. 36 bodů). Podmínkou k účasti na ústní zkoušce je odevzdání všech průběžných aktivit.
Celkové hodnocení
Dosažením minimálního limitu 36 bodů ze všech aktivit (hodnocení E).
Hodnotící stupnice:
· 60-56 (A)
· 55-51 (B)
· 50-46 (C)
· 45-41 (D)
· 40-36 (E)
· 35-0 (F)
· Porozumění materiálu: Schopnost aplikovat teoretické znalosti na praktické situace.
· Analytické dovednosti: Schopnost analyzovat podnikové problémy a navrhovat řešení.
· Komunikační dovednosti: Schopnost prezentovat a komunikovat návrhy a řešení.
· Kreativita a inovace: Přínos nových nápadů a přístupů k řešení problémů.