MARKETING SLUŽEB

BONUSOVÉ CVIČNÉ TESTY - DOBROVOLNÉ

POKYNY K VYPRACOVÁNÍ CVIČNÝCH TESTŮ

Tento test je dobrovolný. Obsahuje 10 testových otázek, kdy pouze jedna možnost je správná. Za správnou odpověď lze obdržet 1 bod, tzn. celkově 10 bodů. Pokud student obdrží maximální počet bodů, dostane 1bonusový bod (celkově ze všech testů 3 bonusové body), které se mu připočítají do celkového hodnocení. Čas na vypracování testu je 5 minut.

Možnost vypracování testů je časově omezena od 22/2/2024 do 16/5/2024 a obsah testu odpovídá právě řešené studijní problematice na přednáškách a seminářích.

Obsah testů:

Cvičný test 1:  úloha marketingu ve službách, vlastnosti služeb, marketingový mix, STP, chování zákazníků

Cvičný test 2: produkt, cena, distribuce, materiální  prostředí, marketingová komunikace

Cvičný test 3:  lidský faktor ve službách, procesy, kvalita, marketingový výzkum služeb, marketingové plánování a strategie, CRM

Následující