1. Tutoriál
Úvod do mezinárodního marketingu, jeho podstata a specifika
Mezinárodní marketingové prostředí kulturní a sociální
Mezinárodní marketingové prostředí ekonomické, právní a politické
2. Tutoriál
Mezinárodní marketingový výzkum trhu
Segmentace zemí a výběr cílového trhu
Strategické plánování v mezinárodním marketingu
Obchodní metody a formy vstupu na zahraniční trh
3. Tutoriál
Mezinárodní výrobková strategie
Mezinárodní cenová politika
Mezinárodní distribuční politika
Mezinárodní komunikační proces
Podmínky absolvování předmětu
1. Zpracování seminární práce ve skupinkách a její odevzdání zde v IS do 15.5. (viz samostatný dokument o SP ve složce Složky materiálů - 1. tutoriál). Práci odevzdává za tým jeden student. Název souboru: příjmení_příjmení_příjmení_Název firmy. Po akceptování SP se student může přihlásit na zkoušku (závěrečný test). Bodové ohodnocení SP je 15 bodů.
2. Absolvování závěrečného testu (max. 40 bodů).
Celkem tedy může student získat 55 bodů. Míra úspěšností je 60 %.