Tento test je dobrovolný. Obsahuje 10 testových otázek, kdy pouze jedna možnost je správná. Za správnou odpověď lze obdržet 1 bod, tzn. celkově 10 bodů. Pokud student obdrží maximální počet bodů, dostane 1 bonusový bod (celkově ze všech testů 3 bonusové body), které se mu připočítají do celkového hodnocení. Čas na vypracování testu je 5 minut.
Možnost vypracování testu je časově omezena od 20/2/2024 - 17/5/2024 a obsah testu odpovídá právě řešené studijní problematice na přednáškách a seminářích.
Časový harmonogram testů:
Cvičný test 1: úloha marketingu ve finančních službách, vlastnosti finančních služeb, marketingový mix, STP, chování zákazníků
Cvičný test 2: produkt, marketing platebních karet, cena, distribuce, marketingová komunikace
Cvičný
test 3: lidský faktor ve finančních službách, procesy,
kvalita, marketingový výzkum finančních služeb,
CRM