Tento test je dobrovolný. Obsahuje 10 testových otázek, kdy pouze jedna možnost je správná. Za správnou odpověď lze obdržet 1 bod, tzn. celkově 10 bodů. Pokud student obdrží maximální počet bodů, dostane 1bonusový bod (celkově ze všech testů 3 bonusové body), které se mu připočítají do celkového hodnocení. Čas na vypracování testu je 5 minut.
Možnost vypracování testů je časově omezena od 20/2/2025 do 16/5/2025 a obsah testu odpovídá právě řešené studijní problematice na přednáškách a seminářích.
Obsah testů:
Cvičný test 1: úloha marketingu ve službách, vlastnosti služeb, marketingový mix, STP, chování zákazníků
Cvičný test 2: produkt, cena, distribuce, materiální prostředí, marketingová komunikace
Cvičný
test 3: lidský faktor ve službách, procesy, kvalita, marketingový
výzkum služeb, marketingové plánování a strategie, CRM