MARKETING SLUŽEB

ZELENÉ DOVEDNOSTI V MARKETINGU SLUŽEB

VÝZNAM ZELENÝCH DOVEDNOSTÍ

Zapojení problematiky zelených dovedností do výuky marketingu služeb je zásadní pro přípravu studentů na současné výzvy spojené s udržitelností a odpovědným podnikáním. Zelené dovednosti zahrnují znalosti, přístupy a praktiky zaměřené na minimalizaci negativního dopadu služeb na životní prostředí, což je klíčové v době, kdy spotřebitelé stále více upřednostňují ekologicky odpovědné společnosti.

V oblasti marketingu služeb to znamená učit studenty, jak začleňovat principy udržitelnosti do strategií zaměřených na zákazníka. To zahrnuje například optimalizaci služeb tak, aby snižovaly ekologickou stopu, komunikaci environmentálních výhod služeb, transparentní přístup k environmentálním otázkám a předcházení greenwashingu. Studenti se rovněž učí analyzovat potřeby ekologicky smýšlejících zákazníků a přizpůsobovat jim nabízené služby.

KROK 1: NASTUDOVÁNÍ PREZENTACE
Obsah prezentace bude také součástí závěrečného zkouškového testu!

KROK 2: ZODPOVĚZENÍ KONTROLNÍ OTÁZEK

Kontrolní test obsahuje 2 testové otázky s jednou správnou odpovědí. Cílem je prověřit, zda jste si prostudovali prezentaci "Zelené dovednosti v MS". Doba zodpovězení otázek je 15 minut. Při správném zodpovězení otázek Vám bude umožněno pokračovat na povinný bodovaný test.

KROK 3: VYPRACOVÁNÍ POVINNÉHO TESTU

Po správném zodpovězení kontrolních otázek vypracujte tento test, který obsahuje 4 testové otázky, kdy pouze jedna možnost je správná. Za správnou odpověď lze obdržet 1 bod, tzn. celkově 4 body (body jsou součástí celkového hodnocení).  Čas na vypracování testu jsou 2 minuty.

Možnost vypracování testu je časově omezena do 16. 5. 2025 a obsah testu odpovídá problematice zelených dovedností v marketingové komunikaci viz prezentace výše.