Management výkonnosti podniků

Blok 3 - Měření podnikové strategie, tradiční přístupy posuzování výkonnosti, finanční oblast

Klíčová slova

Strategie, fáze strategického managementu, měření podnikové strategie, strategická mapa, příklad příčiny a následku, finanční cíle, finanční ukazatele, zisk - jeho nedostatky, metody založené na zisku, DuPont rozklad, metody založené na přidané hodnotě, EVA, MVA, CFROI, čistý zisk, hrubý zisk, finanční analýza.

Budete umět

  • charakterizovat strategii, fáze strategického řízení
  • popsat faktory ovlivňující měření strategie
  • popsat strategickou mapu
  • definovat hrubý a čistý zisk
  • rozlišovat mezi kategoriemi zisku
  • vysvětlit podstatu tradičních přístupů měření výkonnosti

Získáte

  • znalosti o fungování měření strategie
  • schopnost vytvořit strategickou mapu
  • znalost o různých kategoriích zisku
  • schopnost objasnit podstatu tradičních přístupů měření výkonnosti

Prezentace k tutoriálu:

Sada otázek k procvičení získaných znalostí: