Strategie, fáze strategického managementu, měření podnikové strategie, strategická mapa, příklad příčiny a následku, finanční cíle, finanční ukazatele, zisk - jeho nedostatky, metody založené na zisku, DuPont rozklad, metody založené na přidané hodnotě, EVA, MVA, CFROI, čistý zisk, hrubý zisk, finanční analýza.
Management výkonnosti podniků
Blok 3 - Měření podnikové strategie, tradiční přístupy posuzování výkonnosti, finanční oblast
Klíčová slova
Budete umět
- charakterizovat strategii, fáze strategického řízení
- popsat faktory ovlivňující měření strategie
- popsat strategickou mapu
- definovat hrubý a čistý zisk
- rozlišovat mezi kategoriemi zisku
- vysvětlit podstatu tradičních přístupů měření výkonnosti
Získáte
- znalosti o fungování měření strategie
- schopnost vytvořit strategickou mapu
- znalost o různých kategoriích zisku
- schopnost objasnit podstatu tradičních přístupů měření výkonnosti








