1. tutoriál (1. - 4. kapitola)
1. tutoriál (1. - 4. kapitola)
Vážené studentky a vážení studenti,
k
dispozici máte ke studiu kromě zkrácených verzí z tutoriálu (přístup ke
studiu) také studijní oporu a kompletní prezentace, které jsou určené
pro studenty prezenčního studia. Během semestru jsou přednášky aktualizovány, průběžně je doplňuji. Aktualizace se
týkají zejména případových studií či příkladů z praxe, což je nutné
vzhledem k měnícím se podmínkám na trhu a v podnikatelském prostředí. Aktualizované verze jsou v interaktivní osnově.
Doporučuji tedy následující postup ke studiu:
1. seznámení se se zkrácenou verzí přístupu ke studiu (bude prezentována na tutoriálu)
2. seznámení se s kompletními prezentacemi pro studenty prezenčního studia
3. prostudování studijní opory.
Úspěšné studium přeje
Halina Starzyczná
Starzyczná, H.
& Bauerová, R. (2021). Obchodní organizace. Distanční studijní text. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Starzyczná, H. (2014). Obchodní organizace. Distanční studijní text. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Jaderná, E.
& Volfová, J. (2021). Moderní retail marketing. Grada Publishing,
Mulačová, V. & P. Mulač, P. & kol, (2013). Obchodní podnikání ve 21. století. Grada Publishing,
Cimler, P. Retail management. (vybrané kapitoly). Vysoká škola ekonomická v Praze. 1997 (2007,2009)
Pražská, L.
& Jindra J.
(2002)
& kol. Obchodní podnikání. Vysoká škola ekonomická v Praze.
Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy. Grada Publishing,
+ odborné periodikum: Zboží & Prodej
+ internetový zdroj http://retailnews.cz/
+ Aktuální data k obchodu www.socr.cz
Studenti mohou komunikovat v rámci 3 tutoriálů. Mimo ně je možné komunikovat elektronicky v rámci IS (diskusní fórum), elektronickou poštou a v Teamsech (Chat)