Literatura ke studiu:
Starzyczná, H.
& Bauerová, R. (2021). Obchodní organizace. Distanční studijní text. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Starzyczná, H. (2014). Obchodní organizace.
Distanční studijní text.
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Jaderná, E.
& Volfová, J. (2021). Moderní retail marketing. Grada Publishing,
Mulačová, V.
&
P. Mulač, P.
&
kol, (2013). Obchodní podnikání ve 21. století.
Grada Publishing,
Cimler, P. (2007) Retail management. (vybrané kapitoly). Vysoká škola ekonomická v Praze. 1997 (reedice 2009)
Pražská, L.
& Jindra, J.
(2002)
& kol. Obchodní podnikání. Vysoká škola ekonomická v Praze.
Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy.
Grada Publishing,
+ odborné periodikum: Zboží & Prodej
+ internetový zdroj http://retailnews.cz/
+ Aktuální data k obchodu www.socr.cz