Obchodní organizace

Organizační záležitosti


Požadavky na absolvování předmětu

Podmínky absolvování předmětu

Absolvování průběžného testu –  (30 bodů, dobrovolné, ale započítává se do celkového počtu bodů), rozsah 1.-6. kapitola, testové otázky, bez modelových úloh).

Aktivity  ze seminářů 7 bodů, z přednášky 3 body.

Písemná forma zkoušky (60 bodů), testové otázky včetně modelových úloh, případně otevřené otázky.

Klasifikační stupnice

Zdroje ke studiu

Literatura ke studiu:

Starzyczná, H.  & Bauerová, R. (2021). Obchodní organizace. Distanční studijní text. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Starzyczná, H. (2014). Obchodní organizace.  Distanční studijní text. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Jaderná, E.  &  Volfová, J. (2021). Moderní retail marketing. Grada Publishing,

Mulačová, V.  & P. Mulač, P.   & kol, (2013). Obchodní podnikání ve 21. století.   Grada Publishing,

Cimler, P. (2007) Retail management. (vybrané kapitoly). Vysoká škola ekonomická v Praze. 1997 (reedice 2009)

Pražská, L.  &  Jindra, J. (2002)  &  kol. Obchodní podnikání. Vysoká škola ekonomická v Praze.

Zamazalová, M. (2009). Marketing obchodní firmy.  Grada Publishing,

+ odborné periodikum:  Zboží & Prodej

+ internetový zdroj http://retailnews.cz/

Aktuální data k obchodu www.socr.cz


Práce se studijními materiály

Vážené studentky a vážení studenti,

k dispozici máte ke studiu studijní oporu distančního studia a kompletní prezentace. Během semestru některé přednášky jsou aktualizovány, průběžně je doplňuji. Aktualizace se týkají zejména případových studií či příkladů z praxe, což je nutné vzhledem k měnícím se podmínkám na trhu a v podnikatelském prostředí. Aktualizované verze jsou v interaktivní osnově.

Halina Starzyczná


Komunikace

Studenti mohou komunikovat v rámci výuky. Mimo ni je možné komunikovat elektronicky v rámci IS (diskusní fórum), elektronickou poštou a v Teamsech (Chat).