Obsah tutoriálů:
Blok 1 -
informace o kurzu, studijní materiály, požadavky na absolvování, základy programování.
Blok 2 - seznámení s historickým vývojem programování, strukturovaným a objektovým programováním, základními pojmy objektového programování třídami jako jsou třídy, objekty, atributy, metody či konstruktory. Detailněji bude tento tutoriál zaměřen na zapouzdření objektů a modifikátory přístupu. Součástí budou i základy práce ve vývojovém prostředí Microsoft Visual Studio a základní struktura programu v C#.
Blok 3 - seznámení s dědičností a polymorfismem. Zaměřen bude na dědičnost atributů a metod, dědičnost konstruktorů, virtuální metody, předdefinované virtuální metody, abstraktní třídy, rozhraní, přetěžování operátorů a indexery.
Blok
4 - seznámení s knihovnami tříd a grafickým uživatelským rozhraním. Zaměřen bude na vytváření knihoven tříd, využití externích knihoven, řešení s více projekty, jmenné prostory, regiony, strukturované komentáře, generování XML dokumentace a serializaci objektů. Dále se seznámíme s aplikacemi typu Windows Forms, formuláři, komponentami, ovládacími prvky, komunikací mezi ovládacími prvky, zpracováním vstupu od uživatele, systémovými dialogy, událostně řízeným programováním a zpracováním výjimek.