V tutoriálech probereme teoretické a praktické aspekty marketingu. V seminární práci pak použijete představené koncepty na konkrétních situacích.
Marketing (kombinovaná forma)
Blok 1: Organizace výuky, komunikace, hodnocení
Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Osobní stránka vyučujícího v IS SU - rozvrh, kontakty ...
Organizace kurzu/předmětu
Komunikace
Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:
- komunikace v příslušném týmu v MS-Teams
- vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnou on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
- ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční výuku, tedy tutoriály
Podmínky absolvování
Části hodnocení:
- Seminární práce 40b
- Ústní zkouška 60b
Hodnocení podle dosažených bodů:
Body
Známka
Slovní hodnocení
90 - 100
A
Výborně
80 - 89
B
Velmi dobře
70 - 79
C
Dobře
65 - 69
D
Uspokojivě
60 - 64
E
Dostatečně
0 - 59
F
Nedostatečně
Literatura
- KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
- KARLÍČEK, M. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 2013, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3. info
- KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info