E-marketing
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
E-marketing
Info
Období
zima 2021
Vítám vás v předmětu E-marketing!
Kapitola obsahuje:
1
Složka
Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
1
Odpovědník
Kapitola obsahuje:
1
PDF
1
Studijní materiály

Organizace výuky, komunikace, hodnocení

Rozcestník
  • Sylabus: odkaz na sylabus kurzu naleznete po rozbalení položky "Info" vpravo pod úvodním obrázkem na hlavní stránce interaktivní osnovy kurzu.
  • Rozvrhvyučující (vč. odkazu na osobní karty), souhrn kurzu (zkoušky, body ...) naleznete po přihlášení do IS SU pomocí dlaždice "Student" otevřením nabídku u daného kurzu.
Organizace předmětu

Podmínky předmětu

Předmět je členěn do 12 bloků. V rámci bloků studenti dostávají úkoly, které zpracovávají přímo s vyučujícím v seminářích. Pro svou seminární práci si ve skupině 2-3 studentů vyberou 3 úkoly, které odevzdají ve Wordu do konce semestru do IS. Na závěr semestru si každý student vybere jeden zpracovaný úkol a odprezentuje jej v hodině formou pitche. Ve zkouškovém období studenti absolvují závěrečnou písemnou zkoušku. 

Seminární práce a její prezentace formou pitche

Seminární práce je zpracována ve skupině 2-3 studentů. Studenti budou průběžně ve výukových blocích dostávat úkoly, které mohou zpracovat pod vedením vyučujícího. V seminární práci každý z vybraných 3 úkolů zpracují na cca 2 strany (Times New Roman 12, standardní okraje). Pro zpracování seminární práce platí pravidla platná na OPF SLU (úvodní strana, formát citací, úvod a závěr, seznam literatury, formátování atd.). V závěru semestru si každý student ze skupiny vybere 1 z těchto zpracovaných úkolů a pokusí se jej formou pitche odprezentovat. Celkem mohou studenti za seminární práci a pitch získat maximálně 15 bodů. 

Závěrečná písemná zkouška

Z rozsahu předmětu probraného během semestru, materiály budou studentům dostupné v Moodlu. Maximální možný zisk bodů z písemné zkoušky je 40. Důraz je kladen na pochopení probíraného učiva a schopnost aplikace na reálných příkladech.

Hodnocení předmětu:

A: 55-52 bodů

B: 51-48 bodů

C: 47-43 bodů

D: 42-38 bodů

E: 37-33 bodů

F: 32 a méně bodů


Komunikace

Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:

  • pro veřejnou komunikaci mezi studenty nebo studenty a vyučujícím můžete využít diskuzní fórum: Novinky a obecná komunikace 
  • vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnout on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
  • ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční (on-line) výuku

Další možnosti IS související s komunikací a informacemi

Literatura

Povinná:

LOSEKOOT, M. a E. VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě. Brno: Jan Melvil publishing. ISBN 9788075550842.

STOKLASA, M., 2016. E-marketing. Karviná: SU OPF. ISBN 978-80-7510-208-9.


Doporučená: 

EGER, L. a kol., 2015. Marketing na internetu. Plzeň: Západočeská univerzita. ISBN ISBN: 978-80-261-0573-2.

MIKULÁŠOVÁ, P. a M. SEDLÁK, 2015. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press.  ISBN 978-80-251-4383-4.

SEMERÁDOVÁ, T. a P. WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4959-1.


Studijní materiály

Informace k materiálům

Veškeré nutné materiály najdete ve složce učebních materiálů předmětu. 

Předmět je strukturován do 12. přednáškových bloků, viz organizační blok a 1. přednáška, proto je i 12 prezentací v Powerpointu. 

Učební materiály
Dokumenty a další podklady k výkladu.

Otázky, testy, úkoly

Úkoly, seminární práce

Zde najdete odkaz na odevzdávárnu, kde nahrajete svoje zvolené úkoly a seminární práce.

Odevzdávárny
Domácí úkoly, sběr souborů.

Seminární práce

Informace k seminární práci

Dobrý den, Vážení studenti,

V této části interaktivní osnovy jsou specifikovány hlavní požadavky na zpracování seminární práce. Dále zde máte vloženou šablony k SP, kterou doporučuji při zpracovávání SP použít. V rámci formátování je v šabloně již vše přednastaveno Pro formátování názvů obrázků/tabulek a citací použijte pravidla, která jsou nastavena v pokynu děkana č. 02/2020. Tento pokyn je primárně určen pro psaní závěrečných prací na naší fakultě, my jej však využijeme i při psaní SP v tomto předmětu.

Hlavní požadavky na SP:

  • Obsah: úvodní strana, obsah, krátký úvod, hlavní část (vypracované úkoly), krátký závěr, seznam použité literatury, přílohy (nejsou povinné)
  • Rozsah hlavní části SP: cca 6 stran hlavní části - na každý zpracovávaný úkol cca 2 strany
  • Formátování: použijte formátování, které je přednastaveno v šabloně k SP (Times New Roman 12, standardní okraje, řádkování: 1,5 řádku), držte se pokynu děkana č. 02/2020
  • Bodové ohodnocení: až 15 bodů dle kvality zpracování SP

Pokyn dekana c. 02 2020
PDF ke stažení
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/zima2021/PEMBPEMA/ode/2999806/