E-marketing

Seminární práce

Informace k seminární práci

Dobrý den, Vážení studenti,

V této části interaktivní osnovy jsou specifikovány hlavní požadavky na zpracování seminární práce. Dále zde máte vloženou šablony k SP, kterou doporučuji při zpracovávání SP použít. V rámci formátování je v šabloně již vše přednastaveno Pro formátování názvů obrázků/tabulek a citací použijte pravidla, která jsou nastavena v pokynu děkana č. 02/2020. Tento pokyn je primárně určen pro psaní závěrečných prací na naší fakultě, my jej však využijeme i při psaní SP v tomto předmětu.

Hlavní požadavky na SP:

  • Obsah: úvodní strana, obsah, krátký úvod, hlavní část (vypracované úkoly), krátký závěr, seznam použité literatury, přílohy (nejsou povinné)
  • Rozsah hlavní části SP: cca 6 stran hlavní části - na každý zpracovávaný úkol cca 2 strany
  • Formátování: použijte formátování, které je přednastaveno v šabloně k SP (Times New Roman 12, standardní okraje, řádkování: 1,5 řádku), držte se pokynu děkana č. 02/2020
  • Bodové ohodnocení: až 15 bodů dle kvality zpracování SP

Pokyn dekana c. 02 2020
PDF ke stažení
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/zima2021/PEMBPEMA/ode/2999806/
Následující