Marketingová komunikace 2 - PEMNKMK2
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Marketingová komunikace 2 - PEMNKMK2
Info
Období
zima 2021
VYUČUJÍCÍ

Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení

ORGANIZAČNÍ POKYNY, KLASIFIKACE

Obsahově i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijních opor v menších dávkách.

  1. Úvodní přednáška: I. Organizační záležitosti, seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní  terminologie a principy v oblasti marketingové komunikace - opakování základů z kurzu Marketingová komunikace 1 v bakalářském studiu.
  2. Přednáška: Nákupní chování a psychologie spotřebitele. Marketingová komunikace a hodnota značky. Psychologie a emoce v reklamě. Marketingová komunikace v místě prodeje. Firemní identita a image.
  3. Závěrečná přednáška: I.  Marketingová komunikace v krizovém období. Adresná a neadresná média v DM. Vybrané trendy v marketingové komunikaci. Specifika marketingové komunikace na vybraných trzích. Plánování a realizace IMC. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.

Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných  bodovaných testů. Testy lze nejpozději vyplnit  v IS do 10. 12. 2021!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.

—Studenti mohou dále vypracovat dobrovolný samostatný úkol  – Co zaznamenaly chytré telefony studentů marketingové komunikace 2? (+5 bodů). Termín odevzdání samostatného úkolu v IS je do 30.11.2021!

Celkový počet dosažených bodů: max. 80 bodů 
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 50 bodů
Body z průběžných testů: 30 bodů

Klasifikace předmětu: A (80 - 75), B (74 - 69), C (68 - 62), D (61 - 55), E (54 - 48)

Kapitola obsahuje:
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF

Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
1
Studijní materiály

STUDIJNÍ MATERIÁLY

K danému předmětu neexistují samostatná skripta, proto je nutné vycházet při přípravě na zkoušku z dostupných prezentací z tutoriálů. Ke studiu lze také použít skripta Marketingová komunikace 1 z bakalářského studia.

Marketingova komunikace studijni text
PDF ke stažení

1. TUTORIÁL - 24/9/2021

1. TUTORIÁL - OBSAH

Cílem prvního tutoriálu je:

  • Definovat specifika marketingové komunikace a marketingového mixu.
  • Objasnit prvky marketingového komunikačního procesu.
  •  Vymezit základní prvky marketingového komunikačního mixu.
  • Zdůraznit význam a synergický efekt integrované marketingové komunikace.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

PEMNKMK2 1.tutorial
PDF ke stažení

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 1: 24/9 - 10/12/2021

Otestujte svoje znalosti z prvního tutoriálu! Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.

2. TUTORIÁL - 22/10/2021

2. TUTORIÁL - OBSAH

Cílem druhého tutoriálu je:

  • Definovat nákupní chování a psychologii spotřebitele.
  • Objasnit hodnotu značky v rámci marketingové komunikace.
  •  Vymezit základní rysy psychologie a emocí v reklamě.
  • Zdůraznit význam marketingové komunikace na místě prodeje.
  • Uvést rozdíly mezi firemní identitou a image.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 2: 22/10 - 10/12/2021

Otestujte svoje znalosti z druhého tutoriálu! Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.

3. TUTORIÁL - 26/11/2021

3. TUTORIÁL - OBSAH

Cílem třetího tutoriálu je:

  • Definovat marketingovou komunikaci v krizovém období.
  • Objasnit význam a míru užití adresných a neadresných médií v rámci přímého marketingu.
  •  Vymezit vybrané trendy v marketingové komunikaci.
  • Uvést specifika marketingové komunikace na vybraných trzích.
  • Zdůraznit význam plánování a realizace integrované marketingové komunikace.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 3: 26/11 - 10/12/2021

Otestujte svoje znalosti z třetího tutoriálu! Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.

ZADÁNÍ A ODEVZDÁNÍ DOBROVOLNÉHO SAMOSTATNÉHO ÚKOLU - DO 30/11/2021

MK2 - SAMOSTATNÝ DOBROVOLNÝ ÚKOL
Z tohoto úkolu můžete získat 3 body a je dobrovolný. Předpokladem je, že obsah samostatného úkolu se nebude shodovat s ostatními studenty. Vypracovaný úkol odevzdávejte v IS nejpozději do 30. 11. 2021! Text a obrázky vkládejte do předpřipravené šablony. Téma: Co zaznamenaly chytré telefony studentů marketingové komunikace 2? Vyfoťte něco zajímavého z marketingové komunikace, s čím jste se setkali. Aby fotka byla autentická, pořiďte si například selfie. Může se jednat např. o zajímavý billboard, ambientní médium, neupravenou výlohu, zajímavý reklamní text, neetickou reklamu apod. Dávejte si ale pozor na autorská práva a na focení uvnitř prodejen, kdy to ve většině případů není dovoleno. K fotce prosím uveďte také popis a svůj komentář.