Cílem třetího tutoriálu je obsah kapitol 9 - 12 studijního textu:
-
Vymezit podstatu a nutno využití netradičních forem marketingové komunikace. Specifikovat guerilla marketing. Specifikovat virální marketing. Specifikovat product placement. Specifikovat digitální marketing se zaměřením na mobilní marketing.
-
Vymezit základní právní předpisy v oblasti marketingové komunikace. Blíže specifikovat nekalou soutěž a její dopad na marketingovou komunikaci. Vymezit úlohu a postavení Rady pro reklamu v reklamním průmyslu včetně způsobů řešení neetického provedení reklamních sdělení a dalších asociací profesních
sdružení. Uvést další profesní sdružení v oblasti marketingové komunikace.
-
Popsat kroky při tvorbě marketingové komunikační kampaně, což se týká situační
analýzy, stanovení cílů a cílových skupin, rozpočtu, strategie marketingového komunikačního mixu, koordinace a integrace, implementace a kontroly marketingové
komunikace. Přiblížit základní mediální pojmy.
- Stanovit základní předpoklady a indikátory komunikační kampaně. Stanovit obecné kroky při realizaci výzkumného projektu. Přiblížit rozdíl a podmínky realizace kvantitativního a kvalitativního výzkumu marketingové komunikace. Uvést základní metody a techniky aplikovatelné při výzkumu marketingové komunikace. Zaměřit pozornost na vybrané metody a techniky v oblasti kvalitativního výzkumu. Zmínit se o současných elektronických metodách použitelných ve výzkumu marketingové komunikace. Klasifikovat výzkum marketingové komunikace z časového hlediska.
Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)