Sociální podnikání
1.2 Instrukce k seminární práci
Zde hlásíme skupinku a výběr tématu do 4.11.:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1l6bPG-_G9YwLnH4T8Dlk4h9-A3O6ER5mfwA5qkMPn4Y/edit?usp=sharing
Do předmětu Sociální
podnikání navrhujeme následující zaměření, resp. možný výběr témat
(oblastí), zpracováváme v šabloně:
- Analýza a
zhodnocení využití marketingových nástrojů při činnosti vybraného
sociálního podniku (návrh využití nových nástrojů)
- Analýza a
zhodnocení financování činnosti vybraného sociálního podniku (návrh
využití nových/doplňkových zdrojů financování)
- Návrh
projektu na založení nového sociálního podniku (dle vlastního námětu)
- Návrh
komunikační a marketingové strategie vybraného sociálního podniku
- Transformace
stávajícího podniku na sociální podnik dle podmínek ČR
Rámcová témata
se mohou opakovat, jen aplikační "podnik" musí být jiný.
Seminární práci možno konzultovat online přes MS Teams.
odevzdání týden před zkouškou.