Tento test je dobrovolný. Obsahuje 10 testových otázek, kdy pouze jedna možnost je správná. Za správnou odpověď lze obdržet 1 bod, tzn. celkově 10 bodů. Pokud student obdrží maximální počet bodů, dostane 1 bonusový bod, které se mu započítají do celkového hodnocení. Čas na vypracování testu je 5 minut.
Možnost vypracování testu je časově omezena a obsah testu odpovídá právě řešené studijní problematice na přednáškách a seminářích.
Časový harmonogram testů:
Cvičný test 1: 20/9 - 11/12/2022, základy MK, cíle MK, marketingový komunikační proces, STP
Cvičný test 2:
20/9 - 11/12/2022
, prvky marketingového komunikačního mixu
Cvičný test 3:
20/9 - 11/12/2022
- nové trendy v MK, legislativa a etika MK, plánování a měření účinků marketingových komunikačních kampaní