Marketingová komunikace 2 - PEMNKMK2

2. TUTORIÁL - 21/10/2022

2. TUTORIÁL - OBSAH

Cílem druhého tutoriálu je:

  • Definovat nákupní chování a psychologii spotřebitele.
  • Objasnit hodnotu značky v rámci marketingové komunikace.
  •  Vymezit základní rysy psychologie a emocí v reklamě.
  • Zdůraznit význam marketingové komunikace na místě prodeje.
  • Uvést rozdíly mezi firemní identitou a image.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 2: 21/10 - 11/12/2022

Otestujte svoje znalosti z druhého tutoriálu! Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.