Marketingová komunikace - PEMBKMKK

3. TUTORIÁL - 1/12/2023

3. TUTORIÁL - OBSAH

Cílem třetího tutoriálu je:

  • Vymezit podstatu a nutno využití netradičních forem marketingové komunikace. Specifikovat guerilla marketing. Specifikovat virální marketing. Specifikovat product placement. Specifikovat digitální marketing se zaměřením na mobilní marketing.
  • Vymezit základní právní předpisy v oblasti marketingové komunikace. Blíže specifikovat nekalou soutěž a její dopad na marketingovou komunikaci. Vymezit úlohu a postavení Rady pro reklamu v reklamním průmyslu včetně způsobů řešení neetického provedení reklamních sdělení a dalších asociací profesních sdružení. Uvést další profesní sdružení v oblasti marketingové komunikace.
  • Popsat kroky při tvorbě marketingové komunikační kampaně, což se týká situační analýzy, stanovení cílů a cílových skupin, rozpočtu, strategie marketingového komunikačního mixu, koordinace a integrace, implementace a kontroly marketingové komunikace.  Přiblížit základní mediální pojmy.
  • Stanovit základní předpoklady a indikátory komunikační kampaně. Stanovit obecné kroky při realizaci výzkumného projektu. Přiblížit rozdíl a podmínky realizace kvantitativního a kvalitativního výzkumu marketingové komunikace. Uvést základní metody a techniky aplikovatelné při výzkumu marketingové komunikace.  Zaměřit pozornost na vybrané metody a techniky v oblasti kvalitativního výzkumu. Zmínit se o současných elektronických metodách použitelných ve výzkumu marketingové komunikace.  Klasifikovat výzkum marketingové komunikace z časového hlediska.
  • Uvést marketingovou komunikaci hodnoty značky.
  • Specifikovat marketingovou komunikaci ve vybraných oblastech.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 3: 1/12 - 15/12/2023

Otestujte svoje znalosti z třetího tutoriálu! Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.