Vztahový marketing a CRM
doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Vztahový marketing a CRM
Info
Období
zima 2023

Vážené studentky  a vážení studenti,

vztahový marketing a CRM je nový předmět pro profesně orientovaný program Marketing. Obsahuje témata týkající se pojetí vztahového marketingu, jeho součástí, modelu 6 trhů, jako je trh zákazníků, interní trhy, trh potencionálních zaměstnanců, trh dodavatelů, trh referenční a trh ovlivňovatelů.  Zaměřuje se blíže na interní marketing a jeho nástroje a interní komunikaci ve firmě. Studijní opora, kterou máte k dispozici nezapomíná na architekturu CRM a její jednotlivé součásti. Orientuje se také na proces budování vztahu se zákazníkem a psychologické aspekty řízení vztahu. Nedílnou součásti je problematika typologie zákazníků a její praktické využití. V tomto semestru jsme operativně upravili řazení kapitol, protože interní marketing jsme přesunuli až nakonec semestru kvůli zajišťování odborníka z praxe. Řazení přednášek Vám tedy nebude korespondovat s řazením kapitol ve studijní opoře.

Studiem získáte řadu dovedností pro jednání se zákazníky a uspokojování jejich potřeb, taktéž týkajících se interního marketingu a zaměstnanců.

Přejeme úspěšné studium

Halina Starzyczná

Radka Bauerová 

Kapitola obsahuje:
2
PDF
4
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 25. 9. 2023 do 1. 10. 2023.
Kapitola obsahuje:
2
PDF
1
Studijní materiály
Kapitola obsahuje:
1
PDF
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 9. 10. 2023 do 15. 10. 2023.
Kapitola obsahuje:
2
PDF
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 16. 10. 2023 do 22. 10. 2023.
Kapitola obsahuje:
2
PDF
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 23. 10. 2023 do 29. 10. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
2
PDF
1
Studijní materiály
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 30. 10. 2023 do 5. 11. 2023.
Učitel doporučuje studovat od 6. 11. 2023 do 12. 11. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
Učitel doporučuje studovat od 13. 11. 2023 do 19. 11. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
Učitel doporučuje studovat od 20. 11. 2023 do 26. 11. 2023.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
Učitel doporučuje studovat od 27. 11. 2023 do 3. 12. 2023.
Kapitola obsahuje:
3
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 4. 12. 2023 do 10. 12. 2023.
Týden 12
Učitel doporučuje studovat od 11. 12. 2023 do 17. 12. 2023.
Týden 13
Učitel doporučuje studovat od 18. 12. 2023 do 24. 12. 2023.

Týden 1 + organizační pokyny

Organizace předmětu
Organizace předmětu

1.    Zpracování seminární práce a její odevzdání v IS vždy před její prezentací. Bodové ohodnocení – 30 bodů

2.    Absolvování závěrečného testu (bodové ohodnocení – maximálně 60 bodů)

3.    Dobrovolné úkoly  a aktivity - 10 bodů (v seminářích)

Klasifikační stupnice:

  






Komunikace
Komunikace: kromě konzultačních hodin lze komunikovat elektronicky (email pošta, IS, diskuzní fórum, Teams (chat).
Literatura ke studiu

Povinná literatura:

KOZÁK,  V., 2011. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a v praxi. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-02-6

STARZYCZNÁ, H., a A. Langerová. 2019. Vztahový marketing a CRM. Karviná: SU OPF. (k dispozici v IS).

Doporučená literatura:

CHLEBOVSKÝ, V., 2017. Management zákaznických řešení: jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná  řešení zákaznických potřeb.  Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0559-5. 

HOMMEROVÁ,D. 2012. CRM v podnikových procesech. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4388-2.

LIZOTTE, O., 2017. Do you CRM me? An analytical guide to customer relationship management. Nord Charleston: Createspace Indenpendent Publishing. ISBN 9781545079102.

LOŠŤÁKOVÁ a kol., 2009. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: moderní strategie růstu výkonnosti podniku. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3155-1.


Seminar_c._1_2023.pdf
PDF ke stažení

Týden 2

Týden 3

Týden 4

Týden 5

Týden 6

Od tohoto týdne je možné si spustit autotest, ve kterém si zopakujete vybrané učivo. Otázky v autotestu jsou vybrány z celého učiva předmětu. Proto je tento autotest vhodný jako doplňující forma opakování před zkouškou.


Seminar c. 6 2023
PDF ke stažení

Týden 7

Týden 8

Týden 9

Týden 10

Týden 11

Přednáška odborníka z praxe-interní marketing

Milé studentky a milí studenti,

v tomto týdnu proběhne již avizovaná přednáška  odborníka z praxe, paní Ing Kašparcové,

která si pro Vás připravila téma interního marketingu. přednáška bude bonusována.

Zdraví

Halina Starzyczná

Týden 12

Týden 12

Obsah není zveřejněný.
Týden 13

Týden 13

Obsah není zveřejněný.