Marketingová komunikace 2 - PEMNPMK2 - INDIVIDUÁLNÍ STUDIUM

2. ČÁST STUDIA

2. ČÁST - OBSAH

  • Definovat nákupní chování a psychologii spotřebitele.
  • Objasnit hodnotu značky v rámci marketingové komunikace.
  •  Vymezit základní rysy psychologie a emocí v reklamě.
  • Zdůraznit význam marketingové komunikace na místě prodeje.
  • Uvést rozdíly mezi firemní identitou a image.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 2: DO 15/12/2023

Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.