Marketingová komunikace 2 - PEMNPMK2 - INDIVIDUÁLNÍ STUDIUM

3. ČÁST STUDIA

3. ČÁST- OBSAH

  • Definovat marketingovou komunikaci v krizovém období.
  • Objasnit význam a míru užití adresných a neadresných médií v rámci přímého marketingu.
  •  Vymezit vybrané trendy v marketingové komunikaci.
  • Uvést specifika marketingové komunikace na vybraných trzích.
  • Zdůraznit význam plánování a realizace integrované marketingové komunikace.

Nezapomeňte vždy popřemýšlet nad uvedením praktických příkladů z marketingové komunikace k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

POVINNÝ PRŮBĚŽNÝ TEST 3: DO 15/12/2023

Vaším úkolem je zodpovědět 10 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 5 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 10 bodů.

Následující