E-marketing

Blok 3 - tutoriál 2

Tématický rozsah

2. tutoriál pokrývá oblasti - sociální média, sociální sítě, tvorba webové stránky a influencer marketing.

Tyto oblasti naleznete v prezentaci nazvané 2. tutoriál E-marketing.

Klíčová slova

Sociální média, sociální sítě, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, X, Feed, UGC, algoritmus, kampaň, profil, příspěvek, webová stránka, uživatelská zkušenost, návrh webové stránky, Google Analytics, funkční web, doména, hosting, redakční systém (CMS), wireframe, influencer marketing, influencer, ambasador, názorový vůdce, obsah, sledující.

Budete umět
  • Objasnit význam a funkce sociálních médií a sítí.
  • Navrhnout kampaň na sociální síti Facebook.
  • Navrhnout profil a kampaň na sociální síti LinkedIn.
  • Navrhnout kampaň na sociální síti YouTube
  • Vysvětlit podstatu influencer marketingu.
  • Objasnit co je to webová stránka.
  • Vysvětlit proces tvorby webové stránky.
  • Chápat metriky viditelné v Google Analytics
  • Pojmenovat základní charakteristiky influencerů a faktory, které musí značka zvažovat při jejich výběru. 
  • Determinovat důvody pro využití influencer marketingu značkami a hlavní výhody plynoucí z této činnosti. 
  • Definovat nejčastější formy spolupráce značek s influencery.